بهترین اتومبیل های سال 2018(بخش اول)

پنجشنبه 30 آذر 1396
13:20
محیا یوسفی

BMW سری3

بدنه ملایم و ظریف این مدل در سال 2015 به BMW سری 3 کمک کرد تا در نزدیکی صدر بدنه های خودروهای فشرده قرار گیرد. تصویر منحصر به فرد ما نشان می دهد که این ماشین نشانه هایی از ظاهر طراحی شده مدل هایی مانند اتاق سری 5 جدید و مدل Z4 که اخیرا تولید شده است را به همراه دارد، در حالی که انتظار می رود فناوری کنترل آن برگرفته شده از سری 7 باشد. انتظار می رود ویژگی های صرفه جویی در وزن و انواع مختلف بنزین و دیزل در حالت های سه و چهار سیلندر کارآمد و در عین حال قدرتمند، منطبق با آخرین تکنولوژی مستقل باشد.

BMW سری 8

BMW بعد از تقریبا 20 سال شروع به کار بر روی سری 8 خودروهای خود می کند تا با خودروی مرسدس S-Class Coupe رقابت کند. طراحی زرق و برق دار جدید 2 + 2 آن در Concorso d’Eleganza Villa d’Este در ایتالیا در سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و حتی در میان برخی از خودروهای خیره کننده جهان نیز قرار دارد.

به نظر می رسد که این مفهوم نزدیک به فرم تولید است و احتمالا از همان فرمت اتاق لوکس سری 7 استفاده می کند. سیستم داخلی آن نیز از تکنولوژی مشابهی برخوردار خواهد بود، از جمله کنترل حرکت برای سیستم سرگرمی مبتنی بر iDrive. انتظار می رود طیف وسیعی از موتورهای بنزینی و دیزلی که شامل شش سیلندر و سیلندر V8s می شود، مورد استفاده قرار گیرد.

در زمان ممکن است نسخه های 6.6 لیتری V12 و نسخه های هیبریدی پلاگین راه اندازی شود. در بین سری های کوپه، از Gran Coupe و Convertible بزرگتر خواهد بود.

The-best-cars-of -2018

BMW I8 Roadster

این پروژه مدت زمان زیادی است که در دست انجام است، اما در سال 2018 با تکنولوژی پیشرفته Supercar شرکت BMW در نهایت با سقف متحرک کلید خورد. این نام تجاری در سال 2012 با مفهوم i8 Spyder به نمایش گذاشته شده بود.

معرفی ردیاب i8 نیز به BMW فرصتی برای اضافه کردن برخی از اصلاحات در هیبرید پلاگین داده است، به طوری که نگاه ظاهری متفاوت و بهره وری از سیستم رانندگی بنزینی الکتریکی وجود خواهد داشت. برای حفظ وزن و کم کردن فضا تا حد امکان ، سقف آن با یک مجموعه کامپوزیتی targa راه اندازی شد. این به roadstar کمک می کند تا عملکرد و سطح خود را با کوپه های موجود مقایسه کند.

BMW M5

انتظار عملکرد از supersaloon ها روز به روز بیشتر خسته کننده می شود ولی مدل جدید M5 وعده سطح جدیدی از سرعت دیوانه کننده مستقیم را داده است. این موتور قدرت خود را برای رقابت با رقیب سنتی خود، مرسدس AMG E 63 آماده کرده است و درست مانند رقبای آلمانی آن، دارای چهار چرخ است.

M5 جدید دارای 592 اسب بخار با یک توربو دوقلو V8 4.4 لیتری است که به چرخ ها از طریق جعبه دنده اتوماتیک هشت سرعته و مقدار زیادی نیروی الکترونیکی ارسال می شود. این شامل یک سیستم کنترل کششی چند مرحله ای می شود که می توان آن را برای ارسال 100 درصد قدرت به چرخ های عقب تنظیم کرد.

BMW X2

اگر ایده کمپانی BMW در خصوص خودروهای SUV دوست دارید اما به دنبال یک طراحی اسپورت تر از آنچه در حال حاضر توسط X1 ارائه شده است هستید، ترس نداشته باشید: مدل X2 جدید در راه است.

دارای فرمت مشابه MINI Countryman و X1، تولید X2 دقیقا مشابه مدلی است که در نمایشگاه اتومبیل پاریس 2016 نمایش داده شد.

شما می توانید یک سقف شیبدار و پنجره های باریک را انتظار داشته باشید تا ظاهر کوپه ای بیشتری را نسبت به SUV های اصلی BMW ارائه دهد. عکس های لو رفته از داخل این مدل نشان می دهد که به شدت برگرفته شده از X1، با صفحه نمایش اطلاعات سرگرم کننده نصب شده با استفاده از کنترل از طریق BMW با چرخ دنده iDrive است.

عملگرهای آن نیز برای صاحبان X1 آشنا خواهد بود. گزینه هایی از کنترل چرخ جلو یا xDrive درایو چهار چرخ و گزینه ای از جعبه دنده دستی و هشت سرعته اتوماتیک برای استفاده از موتورهای بنزینی و دیزلی با چهار سیلندر وجود دارد. اعتقاد بر این است که عملکرد بالا X2 نیز قابل انتظار است.

BMW X4

مدل جدید BMW X3 اخیرا منتشر شده است، و X4 کوپه SUV به سرعت به دنبال آن در حال پیشرفت است. جاسوس های ما با بررسی آزمایش های انجام شده بر روی آن اذعان کردند که روشن است که X4 دوباره یک خط سقف لبه دار را به بدنه جعبه ای X3 اضافه می کند.

به طور نامحسوسی، از همان پلت فرم CLAR مشابه مدل مشابه X3 خود استفاده خواهد کرد که موجب صرفه جویی در وزن شده و امیدواریم عملکرد آن را افزایش دهد، در حالی که نسخه M-division tuned نیز بر روی کارت ها قرار دارد. انتظار می رود که تمام مدل های بریتانیا با استاندارد xDrive چهار چرخ تولید شوند، در حالی که هیبرید چهار سیلندر 2 لیتری الکتریکی-بنزینی 330 می تواند ویژگی مشابه داشته باشد. X2 کوچکتر نیز در سال 2018 راه اندازی خواهد شد.

مجموعه اجاره خودرو سورنا سیر از لوکس ترین مراکز اجاره ماشین تهران دارای لوکس ترین خودرو ها برای علاقه مندان به اجاره ماشین می باشد.


[ بازدید : 336 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]