مشخصات خودرو هیوندا توسان

يکشنبه 13 اسفند 1396
19:57
محیا یوسفی

هیوندا توسان یکی از خودروهای شاسی بلند محبوب در بازار ایران می باشد. این ماشین تا قبل از سال 2010 با موتور 2?4 لیتری با 182 اسب بخار عرضه می شد که در مدل 2010 اندکی از حجم موتور کم شده و این خودرو با موتور 2 لیتری به بازار آمد. این مدل با صفر تا صد 11?5 ثانیه کمی کندتر از مدل قبلی بود اما با بهینه شدن مصرف سوخت یک لیتر در صد کیلومتر کمتر بنزین مصرف می کرد.

در سال 2017 برای خودرو توسان یک موتور 1?6 لیتری توربو شارژ قابل سفارش شد. این موتور با قدرت 175 اسب بخار و مصرف سوخت 9 لیتر در شهر و 7 لیتر در صد کیلومتر در جاده دارای راندمان مطلوبی می باشد. این خودرو با جعبه دنده 6 سرعته اتوماتیک و عموما دیفرنسیال جلو عرضه می شود.

هیوندا توسان

البته مدل دو دیفرنسیال نیز بتازگی وارد کشور شده است. این مدل دارای استاندارد آلایندگی یورو 5 می باشد و گازهای مونو اکسید کربن کمتری از مدل های قبلی تولید می کند. طراحی بدنه آن نسبت به مدل های قبلی تغییر کرده و کمی بزرگتر شده است. با تغییر در بدنه فضای داخلی آن نیز کمکی بزرگ تر شده و دارای فضای چشم نوازتر و لوکس تر شده است.

این مدل خودرو دارای امکاناتی مانند سقف پانورامیک، آینه های جم شونده، مانیتور 5 و 8 اینچی، دوربین دنده عقب و ناوبری ماهواره ای می باشد. این خودرو دارای امکانات ایمنی از جمله 6 ایربگ، پشت سری هوشمند، کنترل پایداری در شرایط لغزنده، سیستم کمکی حرکت در سر بالایی و کنترل ترمز گیری در سراشیبی برای تمام نمونه های استاندارد می باشد. از این رو اجاره خودرو هیوندا توسان مورد توجه بسیاری از هموطنان قرار گرفته است از این رو مجموعه سورنا سیر این امکان را برای تمامی هموطنان بهوجود آورده است که براحتی بتوانند نسبت به اجاره ماشین با شرایط آسان اقدام نمایند.

اجاره خودرو توسان

روزانه

400/000 تومان

هفتگی

2/500/000 تومان

ماهانه

10/500/000 تومان

اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرها توسط مجموعه سورنا سیر بهترین راه برای گذراندن تعطیلات خود می باشد اگر در هر زمانی نیاز به خودرو داشتین فقط کافی است با این مجموعه تماس گرفته و از بین ماشین های لوکس ما خودرو مورد نظر خود را انتخاب نمایید.


[ بازدید : 356 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]