مزایای اجاره ماشین قسمت دو

سه شنبه 5 تير 1397
15:54
محیا یوسفی

در مقاله قبل به بخشی از مزایای اجاره ماشین اشاره کردیم در زیر تعداد دیگری از این مزایا را برای شما ذکر می کنیم.

5. امکان انتخاب از میان خودروهای متنوع

از مزیت‌های بزرگ اجاره خودرو این است که تنوع اتومبیل‌های موجود در اکثر شرکت‌های اجاره ماشین بسیار زیاد است. فرقی نمی‌کند نیاز شما برای کرایه ماشین چه باشد، چون شرکت‌های اجاره خودرو در تهران همیشه می‌توانند نیاز شما را در این زمینه برطرف کنند و خودروی مناسب را در اختیار شما قرار دهند. در اکثر شهرهای بزرگ، اگر شرکتی خودروی مورد نظر شما را موجود نداشته باشد، شما می‌توانید آن خودرو را از طریق یکی از نمایندگی‌های دیگر شرکت سورنا سیر پیدا کنید. اگرچه اغلب شرکت‌ها، خودروهای دنده اتوماتیک ارائه می‌دهد، اما اگر شما به دنبال خودرویی با دنده دستی هستید، باز هم شرکت‌های کرایه می‌توانند نیاز شما را در این مورد نیز برطرف کنند.

اجاره ماشین

6. سودمندی از محدودیت‌های موجود در رابطه سن رانندگان

شاید این موضوع خیلی به مذاق رانندگان جوان خوش نیاید، اما اگر به دنبال کرایه خودروهای لوکس یا اسپورت هستید، از محدودیت‌های اعمال شده در مورد حداقل سن لازم برای رانندگی که اکثر شرکت‌های کرایه‌ خودروی بزرگ اعمال می‌کنند، سود خواهید برد. آمار نشان می‌دهد که رانندگان جوان هنگام رانندگی با یک خودروی اسپورت یا لوکس گران‌قیمت، غیرمسئولانه عمل کرده و در نهایت باعث آسیب وارد آمدن به خودرو می‌شوند. در نتیجه، برای اجاره این نوع خودروها، محدودیت سنی وجود دارد. این امر برای این است که وقتی می‌خواهید چنین خودروهایی را کرایه کنید، مطمئن شوید در بهترین شرایط و حالت ممکن قرار دارند.

7. اعتبار و شهرت شرکت کرایه اتومبیل

در رابطه با شرکت‌های اجاره ماشین ، همانند سایر بازارها، تکیه بر اعتبار برند می‌تواند مزیت بزرگی باشد. شرکت‌های کرایه اتومبیل که چندین دهه در این زمینه تجربه دارند، بر روی همین نام و اعتبار خود تکیه می‌کنند. این شرکت‌ها بر قدرت شبکه‌های ملی خود متکی هستند تا بهترین گزینه‌ها را به مشتریان خود ارائه دهند. علاوه بر این، این شرکت‌ها همچنین بهترین برنامه‌های تعمیرات و نگهداری را برای اتومبیل‌های کرایه‌ای خود دارند که اطمینان مصرف‌کننده به کیفیت اتومبیل کرایه‌ای را تحکیم می‌کند. بدترین تجربه‌ای که هر مشتری ممکن است با آن مواجه شود، خراب شدن اتومبیل کرایه‌ای، آنهم درست در زمانی است که به آن نیاز دارد. به همین دلیل بستن قرار داد با شرکت‌های معتبر و پرداخت کمی هزینه بیشتر تضمین می‌کند که چنین مشکلاتی برای‌تان پیش نیاید.

8. بهره‌مندی از مزایای کرایه بلند مدت

بسیاری از شرکت‌های بزرگ اجاره خودرو ، تخفیف‌های خوبی برای کسانی که می‌خواهند برای بلند مدت اتومبیل کرایه کنند قائل می‌شوند. البته تعداد روزهای ممکن برای کرایه اتومبیل شرکت‌ها با یکدیگر تفاوت دارد، بنابراین میزان تخفیف‌هایی که در این زمینه ارائه می‌شود نیز متفاوت است. همچنین برای بهره‌مندی بیشتر از این دست مزایا،در هنگام عقد قرارداد اجاره ماشین، می‌توانید در برنامه‌های تکریم مشتری که شرکت به شرکت متفاوت است نیز ثبت نام کنید. در این صورت امکان بهتری برای صحبت کردن در مورد آپشن‌ها و تخفیفات موجود در زمینه کرایه اتومبیل با شرکت خواهید داشت.

9. تحویل اتومبیل کرایه‌ای از هرجایی

اگرچه اکثر شرکت‌های بزرگ اجاره ماشین در اکثر نقاط نمایندگی دارند و شما می‌توانید اتومبیل کرایه‌ای خود را از هرجایی که خودتان بخواهید تحویل بگیرید، اما بعضی از این شرکت‌ها این امکان را دارند که اتومبیل کرایه‌ای را خودشان به شما تحویل دهند. این ویژگی یک مزیت بزرگ برای مصرف‌کنندگانی است که بنا به هر دلیل برنامه‌ریزی نشده‌ای، به اتومبیل خود دسترسی ندارند. به این ترتیب به جای تاکسی گرفتن برای رفتن به شرکت اجاره خودور، ماشین کرایه‌ای از شرکت به مکان مورد نظر خود شما آورده می‌شود. البته هر شرکتی چنین آپشنی ندارد، بنابراین بد نیست قبل از گیر افتادن در چنین موقعیت‌هایی، در مورد شرکت‌هایی که چنین آپشنی دارند تحقیق کنید.



[ بازدید : 310 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]