14 مزیت اجاره ماشین (بخش اول)

پنجشنبه 2 آذر 1396
11:18
محیا یوسفی

1- عدم از دست دادن هزینه های استهلاک

مزیت بزرگ استفاده از یک ماشین اجاره ای در مقایسه با داشتن ماشین شخصی خود، در هنگام اجاره ماشین ، این است که هزینه های استهلاک کاهش نمی یابد. مصرف کنندگان نه تنها از استفاده کامل از انواع خودروها یا مدل خودروهایی که آژانس اجاره ماشین ارائه می دهد بهره مند می شوند، بلکه راننده در هنگام رانندگی خودرو نگرانی در مورد خرابی وسیله نقلیه نخواهد داشت. هنگامی که قرارداد اجاره ماشین به پایان رسد ، مسئولیت مالی شخص اجاره کننده خودرو تمام شده است (فرض بر این است که هیچ حادثه ای در طول زمان اجاره ماشین رخ ندهد). در بسیاری از موارد، هنگامی که مصرف کننده خودرو مسافت های طولانی رانندگی کند، یک ماشین جدید بیش از 30 درصد از ارزش کلی خود را از دست خواهد داد.

2- به بیمه اضافی نیازی نیست

اگر فرد اجاره کننده خودرو دارای بیمه خودرو باشد، اکثر شرکت های بیمه ای یک پوشش بیمه ای معادل را بدون پرداخت هزینه اضافی بر روی خودروی اجاره ای نیز گسترش می دهند. قبل از حصول اطمینان از پوشش مشابه بیمه ای با شرکت بیمه خود تماس گرفته و سوالاتی در خصوص موارد تحت پوشش یا عدم پوشش از آنها بپرسید.

در برخی موارد، متوجه می شوید که شرکت بیمه خودرو شما هزینه های مربوط به خودروی اجاره ای را پوشش نمی دهد که در این صورت خود شما ملزم به پرداخت هزینه های ناشی از تصادفات یا خسارت های وارد بر خودروی اجاره ای خواهید بود.

در این موارد، برخی شرکت های اعتباری، کارت هایی را در اختیار شما قرار می دهند که به منزله بیمه ثانویه می باشد و در طول مدت زمان اعتبار آن کارت ها، هزینه های مربوط به خودروی اجاره ای نیز تحت پوشش قرار می گیرد.

برخی افراد نیز اعتقادی به بیمه خودرو ندارند در این صورت نیز شرکت های اجاره خودرو به عنوان بخشی از قرارداد پوشش های بیمه ای را د راختیار این افراد قرار خواهند داد. این موارد ارزان تر از سیاست های بیمه ای در طول ماه های بدون خودرو خواهند بود.

rent-car

3- از هزینه های آزاردهنده تعمیر و ترمیم خودرو در امان خواهید بود.

اغلب مالکان خودروهای سواری و سنگین از پرداخت هزینه های نگهداری و تعمیر خودروهای خود عذاب می کشند و ترجیح می دهند افراد یا شرکت های دیگری این کار را برای آنها انجام دهد. اگر به طور معمول خودروی خود را بازرسی و تعمیر نکنید، نتیجه بسیار فاجعه بار خواهد بود که منجر به پرداخت هزینه های هنگفت در زمان تعمیرات اساسی ناشی از سهل انگاری از جانب مالک خودرو می شود.

یکی از مزایای اجاره ماشین در تهران و دیگر شهرها اجتناب از پرداخت این قبیل هزینه ها می باشد. شرکت های اجاره ماشین این اقدامات نگهداری و تعمیر را پس از استفاده هر مشتری انجام می دهند و اجاره کننده خودرو تنها با بنزین یا گاز زدن به خودرو می تواند از آن استفاده می کند.

برای افرادی که برای طولانی مدت خودرو اجاره می کنند، شرکت های اجاره ماشین یک برنامه زمان بندی ارائه می دهد که در آن زمان های مشخص افراد برای بازرسی و تعمیر خودروی خود به شرکت مراجعه می کنند و یا خودروی خود را با یک مدل دیگر که بازرسی و تعمیر شده است تعویض می کنند.

4- دریافت جوایز تشویقی

یکی دیگر از مزایای استفاده از اجاره ماشین ، دریافت جوایز تشویقی توسط مشتریان خوش حساب از طرف شرکت های اجاره خودرو می باشد. اغلب شرکت های بزرگ اجاره ماشین از مشتریان وفادار خود تقدیر و تشکر می کنند که در قالب ارائه تخفیف در اجاره های آتی یا به روز رسانی های رایگان صورت می گیرد.

این شرکت ها از مشتریان خود پیش از ثبت و شروع قرارداد درخواست می کنند در برنامه های تشویقی آنها ثبت نام کنند. به این ترتیب شما باید تحقیقات خود را در این زمینه پیش از انتخاب شرکت اجاره ماشین تکمیل کنید.

همچنین برخی مشتریان با استفاده از کارت های اعتباری یا بانکی می توانند قسمتی از هزینه ها را بازیابی کنند که از مزایای استفاده از کارت های اعتباری در خرید محسوب می شود. برخی از موسسات اعتباری نیز قراردادهایی با شرکت های اجاره خودرو در تهران و دیگر شهرها دارند که امکان استفاده از تخفیف ها و مزایای ویژه را به اجاره کنندگان می دهد.


[ بازدید : 321 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]