بهترین اتومبیل های سال 2018 (بخش دوم)

يکشنبه 17 دی 1396
17:07
محیا یوسفی

مدل هایی از بهترین اتومبیل های سال 2018 مرسدس بنز و BMW

BMW X7

در حالی که اتومبیل X5 به عنوان پیشرو و هدایت گر در کلاس SUV خدمت کرده است، در سال های اخیر توسط رقبای بزرگتر و لوکس تر در سایه قرار گرفته است. گام رو به جلو ساخت مدل X7 استکه ظاهر سری 7 را وارد کلاس SUV خواهد کرد.

این خودرو با هفت صندلی از طرفداران اجرایی خود با تکنولوژی مدرن پیشی گرفته است، درحالیکه شهرت BMW برای ساخت اتومبیل های کارآمد به این معنی است که X7 باید هزینه های کمتری برای تولید محصول برتر انجام دهد.

BMW Z4

در کنار طراحی جدید سری 8 ، مدل خیره کننده Z4 قویترین نشانگر این است که چگونه خودروهای ورزشی آینده BMW به نظر خواهند رسید. گفته می شود که این مدل اتومبیل به میزان 80 درصد آماده است، سقف کوتاهتر، طول بیشتر با عرض بزرگتر از مدل های قدیمی roadstar را دارا می باشد.

مانند گذشته مدل Z4 به رقابت باPorsche Boxster و Mercedes SLC خواهد پرداخت، اگر چه سقف فلزی تاشو آن در حال حاضر برای کاهش وزن مورد استفاده قرار گرفته است. در کنار تویوتا سوپرا جدید، چرخ دنده عقب Z4 با موتورهای چهار و شش سیلندر و جعبه دنده های 6 سرعته دستی یا هشت سرعته اتوماتیک عرضه خواهد شد.

The-best-cars-of-2018

مرسدس کلاس A

این یک مورد تکامل یافته در طول زمان خواهد بود زیرا، همانطور که تصویر منحصر به فرد ما نشان می دهد، آن را به صورت بدون صندوق (H-Back) از مدل فعلی عرضه خواهند کرد.

بر این اساس، این نسخه به روز شده فرمت MFA خواهد بود و در نتیجه A-Class جدید بسیار بهتر از مدل های پیشین خود بسته بندی شده است، تا فضای داخلی بیشتری و کفی بزرگتر، با باز شوهای بزرگتر را فراهم کند.

در این بین موتور دیزلی 2.1 لیتری برای سیستم جدید برتر از سیستم بسیار ملایم 2.0 لیتری چهار سیلندر از E-Class خواهد بود. همچنین احتمال دارد ما یک موتور بنزینی 2.0 لیتری جدید و یک کلاس A هیبریدی پلاگین با محدوده ی خالص الکتریکی حدود 30 مایل برای استفاده از Audi A3 e-tron به این مدل اضافه کنیم.

در عین حال، طرفداران این مدل با شنیدن خبر اینکه آئودی AMG A 45 با قدرت بیشتری نسبت با آئودی RS3 تولید خواهد شد، خوشحال می شوند. انتظار می رود قدرت 400 اسب بخار موتور 2.0 لیتری توربوشارژ آن، از طریق یک سیستم چرخ دنده ای به 4 چرخ منتقل شود.

مرسدس کلاس C

در حالی که مرسدس بنز در تلاش است تا هر خلا را در بخش SUV پر کند، از این بابت دیگر محدوده را نادیده نمی گیرد، زیرا یک مدل محبوب به نام C-Class را در اختیار دارد.

انتظار می رود که ظاهری برجسته تر تولید کند اما نه به مقدار زیاد، همانطور که فیلم های جاسوسی ما نشان می دهد و جایگزینی برای مدل قدیمی اتومبیل دیزلی 2.1 لیتری با آخرین موتور 2.0 لیتری پیدا کند، به علاوه معرفی برخی از تکنولوژی های کلاس E بزرگتر نیز انتظار می رود. انتظار می رود به روز رسانی برای پوشش تمامی مدل های C-Classباشد، از جمله Coupe، Cabriolet و Estate، در حالی که پلاگین های صرفه جویی و سرعتی خودروهای مرسدس بنز AMG نیز بهبود خواهد یافت.

مرسدس بنز CLS

CLS اصلی اولین مدل کوپه بزرگ چهار درب را ارائه کرد و پس از آن زمان آئودی و BMW نیز این کار را تکرار کردند. خودروی جدید Mk3 قرار است از همان تکنولوژی موجود در کلاس E که بر اساس آن استفاده می شود بهره مند شود، بنابراین ما می توانیم مقدار زیادی از ابزارها و ویژگی های نیمه مستقل را انتظار داشته باشیم، در حالی که محدوده قدرت موتور نیز ممکن است افزایش یابد.

تصویر منحصر به فرد ما نشان می دهد که CLS با مدل چهار درب AMG GT متفاوت خواهد بود؛ مدل اولی یک اتومبیل لوکس می باشد و خودروی دوم بر روی عملکرد تمرکز دارد. مدل جدید قرار است در نمایشگاه LA Motor Show در ماه دسامبر منتشر شود.

مرسدس GLE

کلاس GLE یکی از طولانی ترین SUV های موجود در بازار است، زیرا اساسا همان نسخه M-Class Mk3 است که در سال 2011 معرفی شد.
نسل جدید این خودرو که سال آینده منتشر خواهد شد ظاهری منحنی تر خواهد اشت که الهام گرفته از GLC می باشد ، در حالی که بسیاری از فناوری و امکانات لوکس E-Class نیز به مدل جدید منتقل خواهند شد. این باید شامل آخرین ویژگی های مستقل مرسدس بنز باشد، در حالی که انتظار می رود تمام محدوده رانندگی برگرفته شده از چهار چرخ و یک گیربکس اتوماتیک 9 سرعته باشد.

مرسدس بنز AMG GT کوپه چهار درب

مدل گل سرسبد مرسدس AMG GT مسیری از یک مدل مستقل تا تبدیل شدن به یک نام تجاری مستقل را طی کرده است که نشان از موفقیت سریع آن می باشد و مدل بعدی که قرار است به صورت یک کوپه چهار درب ساخته شود، رقیب پورشه پانامرا و آئودی A7 آینده خواهد بود.

از نظر مفهومی AMG GT 4 Door، یک خودروی لوکس بزرگ با سیستم و ظاهری مشابه به roadstar و coupe با همان سیستم دماغه و رانندگی است، اما یک بدنه طولانی تر برای ایجاد فضای لازم برای حمل 4 فرد بالغ را دارد.

کابین به خوبی مونتاژ خواهد شد، در حالی که مدل های استاندارد و قوی تر S به احتمال زیاد برای درجه بندی مورد استفاده قرار خواهند گرفت و از سیلندر V8 با توربوی دوقلوی 4 لیتری مرسدس نیزبهره خواهد گرفت.

اگر تنها بحث حرکت رو به جلو مطرح باشد، مدل های هیبریدی نیز باید مد نظر قرار گیرند ؛ این مدل به عنوان یک مدل هیبریدی در نمایشگاه اتومبیل ژنو ارائه شده است. که با پوشیدن مارک جدید EQ Power درکنار بازار خودروی آلمان نمایش داده شد.

مجموعه اجاره خودرو سورنا سیر از لوکس ترین مراکز اجاره خودرو تهران می باشد. علاقه مندان به اجاره ماشین می توانند لوکس ترین خودرو ها را برای سفر های خود از این مجموعه تهیه کنند.


[ بازدید : 471 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]