راه هایی برای صرفه جویی در هزینه اجاره خودرو

يکشنبه 1 بهمن 1396
16:46
محیا یوسفی

نرخ اجاره اتومبیل با توجه به آژانس اجاره، نوع ماشین اجاره شده و مدت زمان مورد نیاز برای اجاره خودرو تعیین می شود. این ایده ها برای صرفه جویی در هزینه اجاره ماشین های بعدی شما، صرفنظر از اینکه شما قصد کرایه خودرو برای یک تعطیلات خانوادگی یا یک سدان لوکس برای برداشتن یک مشتری جدید از فرودگاه دارید، کارساز خواهند بود.

rent-car

در زمان اجاره خودرو همه جوانب را بررسی کنید

مهم این است که هزینه های اجاره و سیاست های آژانس های مختلف اجاره خودرو را بررسی و مقایسه کنید. اجاره خودرو از اولین آژانس که به ذهن شما خطور می کند و یا آژانسی که اغلب تبلیغ آن را در تلویزیون می بینید باعث می شود مجبور به پرداخت مبلغی بیش از حد لازم باشید. با مقایسه قیمت آژانس های مختلف، تفاوت را در قیمت های تشریفات سورنا سیر احساس کنید.


قیمت ها ممکن است در میان آژانس های مختلف حتی در یک منطقه متفاوت باشد، به همین دلیل مهم است که همه آژانس های شخصی در یک منطقه را بررسی کنید. برای مثال یک آژانس اجاره خودرو در فرودگاه معمولا هزینه های بالاتری نسبت به یک آژانس در یک شهر کوچک درخواست می کند.


بسته به پایگاه اصلی مشتری آژانس های اجاره ماشین ، ممکن است اجاره یک وسیله نقلیه خاص در روزهای خاص ارزان تر باشد. برای مثال، اگر آژانس اغلب مشتریان تجاری در طول هفته کاری دارد، نرخ اجاره آخر هفته ممکن است ارزان تر باشد. سعی کنید در روزهایی که تقاضا برای اجاره خودرو کمتر است اقدام به اجاره خودرو کنید.


نرخ روزانه برای اجاره یک وسیله نقلیه در مدت زمان طولانی می تواند ارزان تر از اجاره کوتاه مدت باشد. بسیاری از آژانس ها نرخ تخفیف یا روزهای رایگان را ارائه می دهند، با این شرط که وسیله نقلیه به مدت حداقل پنج یا هفت روز اجاره شود.


برخی از آژانس ها ممکن است تخفیفی در صورت رزرو خودرو حداقل یک هفته قبل از تاریخ مورد نیاز خودرو و پرداخت کامل هزینه های آن، ارائه کنند. با برنامه ریزی و رزرو خودرو هم هزینه های کمتری پرداخت خواهید کرد و دیگر نگران موجود نبودن خودروی مورد علاقه خود نخواهید بود.


وسایل نقلیه کوچکتر ارزان تر از خودروهای بزرگتر خواهند بود. یک SUV یا کامیون بزرگ می تواند بیش از دو برابر هزینه اجاره یک سدان (خودروی شاسی کوتاه) متوسط باشد. همیشه این یک ایده خوب خواهد بود که کوچکترین وسیله نقلیه که نیازهای شما را برآورده می کند را انتخاب کنید. با انتخاب یک وسیله نقلیه کوچکتر علاوه بر پرداخت هزینه اجاره کمتر مصرف سوخت پایین تری هم خواهد داشت و در مقایسه با خودرو های بزرگ تر با همان پول می توانید مسافت بیشتری را رانندگی کنید.


برخی از آژانس های اجاره ماشین تهران یا دیگر شهرها ممکن است هزینه اضافی برای بیش از یک راننده یا رانندگان زیر 21 سال درخواست کنند. اگر پرداخت این نوع هزینه برای شما دشوار می باشد، بهتر است موافقت کنید که تنها یک نفر راننده – قطعا بالای 21 سال – اتومبیل را خواهد راند.


از دیگر نکاتی که باید به آن توجه داشت هزینه مربوط به سوخت می باشد. در زمان تحویل خودرو اگر در قرار داد مصرف سوخت آمده باشد، در صورتی که باک خودرو در زمان تحویل خالی باشد ممکن است هزینه های اجاره بالا برود. در این مواقع قبل از زمان تحویل سعی کنید باک خودرو را پر کنید تا از پرداخت هزینه های اضافی جلوگیری کنید.

برای اجاره خودرو تهران و سایر شهرها می توانید با مشاوران سورنا سیر تماس حاصل فرمایید.



[ بازدید : 329 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به اجاره ماشین تهران - تشریفات سورنا سیر است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]